Kategoria

Obszary

Digitalizacja, dane i AI

Zarządzanie w oparciu o dane, KPI, data minining, sztuczna inteligencja, wdrożenia rozwiązań i systemów IT… Te i wiele innych haseł weszło do codziennego słownika wszystkich rozwijających się organizacji. Gospodarka 4.0 będzie oparta o przepływ informacji w różnych formach. „Digitalizacja, dane i AI” to blok naszych propozycji, które pomagają organizacjom oraz ich menedżerom i pracownikom aktualizować […]

Skuteczna sprzedaż

Sprzedaż i obsługa klienta to relacje między ludźmi. Skuteczni handlowcy potrafią je budować i rozwijać. Trafnie identyfikują interesy partnerów i budują oferty, które dostarczają oczekiwaną wartość. Oczekiwania klientów stale się zmieniają dlatego warto stale wzmacniać kompetencje w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.

Efektywność osobista

Efektywność osobista jest wypadkową kompetencji, które posiada każdy z nas i które może rozwijać. Nasze umiejętności to “skrzynka narzędziowa”. Możemy z niej czerpać zarówno w sytuacjach zawodowych, jak i prywatnych. Nigdy nie wiemy, która z umiejętności pomoże nam w trudnej sytuacji. Warto, więc inwestować w sukcesywny rozwój wielu z nich.

Przywództwo i zespoły

Przywódcy angażują pracowników do działania. Budują zespoły, które są zdolne i zmotywowane do osiągania celów. Inspirują do wyzwań i szukania nowych rozwiązań. Gwarantują przestrzeń do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w ramach zespołu oraz pomiędzy zespołami. Budują swój autorytet w oparciu o własne kompetencje i wspierającą kontrolę nad pracą zespołu i jego poszczególnych członków.