Przejdź do treści

Skuteczna sprzedaż

Sprzedaż i obsługa klienta to relacje między ludźmi. Skuteczni handlowcy potrafią je budować i rozwijać. Trafnie identyfikują interesy partnerów i budują oferty, które dostarczają oczekiwaną wartość. Oczekiwania klientów stale się zmieniają dlatego warto stale wzmacniać kompetencje w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.

Jak działamy?

1

Zdiagnozujemy Twoje potrzeby

Projektując nasze rozwiązania z obszaru doskonalenia procesów sprzedaży i obsługi klienta korzystamy z wielu narzędzi diagnostycznych: wywiady, badania ankietowe, warsztat diagnostyczny, ocena pracownicza, wizyta diagnostyczna / mystery shopper, praca z cieniem. Możliwa jest również ocena kompetencji handlowców z wykorzystaniem metod AC/DC lub oceny 360 stopni. Niektórzy klienci decydują się wykorzystać testy psychologiczne, takie jak: MBTI, Insights Discovery czy FRIS.

2

Zastosujemy odpowiednie metody

Nasze zajęcia dla handlowców i osób związanych ze sprzedażą realizujemy z naciskiem na praktyczny trening zachowania ściśle powiązany z codzienną pracą i wyzwaniami. Nasze zajęcia realizujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.

W pracy z handlowcami doskonale sprawdzają się metody symulacyjne, takie jak roleplay czy gry negocjacyjne. Dbamy, by o to żeby stosować metody, które aktywizują i motywują uczestników do pełnego skorzystania z zajęć i wymiany doświadczeń. W nasze szkolenia i warsztaty włączamy: facylitację, coaching oraz zadania typu action learning lub peer coaching coaching. Metody te pozwalają szybko przekładać nowe umiejętności na praktykę pracy z klientami.

3

Stworzymy uszyte na miarę rozwiązanie - szkolenie, warsztat, program rozwojowy

  • Szkolenia, warsztaty i programy rozwojowe doskonalące kompetencje handlowców
  • Techniki sprzedaży
  • Zajęcia dla menedżerów sprzedaży w zakresie zarządzania procesem i zespołem sprzedażowym
  • Wsparcie zmian w strategii sprzedażowej
  • Projektowanie standardów obsługi klienta
  • Badania satysfakcji klientów oraz badania typu mystery client
  • Wsparcie w projektowaniu systemów premiowania handlowców
  • Doskonalenie kompetencji w zakresie negocjowania
  • Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem oraz automotywacja handlowca
  • Marketingowe narzędzia wsparcia sprzedaży

Planujesz zwiększenie efektywności sprzedaży lub poprawę jakości obsługi klientów?

Zostaw nam kontakt
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą we wskazanym terminie

    *pole wymagane | Administratorem danych osobowych jest KnowHub Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Robotniczej 50, 53-608 Wrocław. Dane wpisane w formularzu będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie lub przygotowania oferty, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, w jakim są zbierane. Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do obsługi zapytania lub do czasu cofnięcia zgody. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu oraz cofnięcia zgody w dowolnym momencie – bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem. W sprawach dotyczących danych osobowych można kontaktować się z Administratorem pod adresem e-mail: info@knowhub.pl Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych znajduje się w Polityce prywatności pod adresem https://knowhub.pl/privacy-policy-2/

    Najczęściej wybierane szkolenia