Skuteczna sprzedaż

Sprzedaż i obsługa klienta to relacje między ludźmi. Skuteczni handlowcy potrafią je budować i rozwijać. Trafnie identyfikują interesy partnerów i budują oferty, które dostarczają oczekiwaną wartość. Oczekiwania klientów stale się zmieniają dlatego warto stale wzmacniać kompetencje w zakresie sprzedaży i obsługi klienta.

Jak działamy?

1

Zdiagnozujemy Twoje potrzeby

Projektując nasze rozwiązania z obszaru doskonalenia procesów sprzedaży i obsługi klienta korzystamy z wielu narzędzi diagnostycznych: wywiady, badania ankietowe, warsztat diagnostyczny, ocena pracownicza, wizyta diagnostyczna / mystery shopper, praca z cieniem. Możliwa jest również ocena kompetencji handlowców z wykorzystaniem metod AC/DC lub oceny 360 stopni. Niektórzy klienci decydują się wykorzystać testy psychologiczne, takie jak: MBTI, Insights Discovery czy FRIS.

2

Zastosujemy odpowiednie metody

Nasze zajęcia dla handlowców i osób związanych ze sprzedażą realizujemy z naciskiem na praktyczny trening zachowania ściśle powiązany z codzienną pracą i wyzwaniami. Nasze zajęcia realizujemy zarówno stacjonarnie, jak i online.

W pracy z handlowcami doskonale sprawdzają się metody symulacyjne, takie jak roleplay czy gry negocjacyjne. Dbamy, by o to żeby stosować metody, które aktywizują i motywują uczestników do pełnego skorzystania z zajęć i wymiany doświadczeń. W nasze szkolenia i warsztaty włączamy: facylitację, coaching oraz zadania typu action learning lub peer coaching coaching. Metody te pozwalają szybko przekładać nowe umiejętności na praktykę pracy z klientami.

3

Stworzymy uszyte na miarę rozwiązanie - szkolenie, warsztat, program rozwojowy

  • Szkolenia, warsztaty i programy rozwojowe doskonalące kompetencje handlowców
  • Techniki sprzedaży
  • Zajęcia dla menedżerów sprzedaży w zakresie zarządzania procesem i zespołem sprzedażowym
  • Wsparcie zmian w strategii sprzedażowej
  • Projektowanie standardów obsługi klienta
  • Badania satysfakcji klientów oraz badania typu mystery client
  • Wsparcie w projektowaniu systemów premiowania handlowców
  • Doskonalenie kompetencji w zakresie negocjowania
  • Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem oraz automotywacja handlowca
  • Marketingowe narzędzia wsparcia sprzedaży

Planujesz zwiększenie efektywności sprzedaży lub poprawę jakości obsługi klientów?

Zostaw nam kontakt
Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą we wskazanym terminie

    *pole wymagane Administratorem danych osobowych jest KnowHub sp. z.o.o ul. Robotnicza 50 53-608 Wrocław. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będa przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłane zapytanie zgodnie z polityką prywatności.